torsdag 8 augusti 2013

Höll på att få panik!!

Usch fy och blääää!

Som vanligt har jag sovit som en stock men haft trista mardrömmar, vaknade i ett ryck av att jag fick en missil i skallen och dog efter att jag hade flytt från ett strandhotell som höll på att rasa för det var jordbävning.
Guu vad jag har klättrat, sprungit, grinat och vadat i natt :(

Innan den drömmen skulle jag besikta ett hästtäcke, (man gör visst sånt i mina drömmar :)) det var Blå-Bands gamla täcke som var tvunget att besiktas om innan jag fick använda det på någon annan häst.
Jag höll däremot på att få panik då jag inte hade några pengar på mitt konto och ju mer upprörd jag blev ju svårare var det att hitta rätt tangenter för att föra över pengar...
Fatta hur jobbigt jag haft det inatt!!

Det gjorde inte så mycket att jag vaknade före klockan då det står hästar och väntar på frukost och inte klagade de för en tidigare utfodring!
För ögonblicket står det tre konvalescenter här då det kom ytterligare en igår, en gammal bekant som varit här tidigare.
Ljuvligt söta och snälla Toppen.
Bild från från förra besöket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar