onsdag 14 augusti 2013

I lands problem...

Vi hade sån tur att sonen befann sig i Södertälje och kunde hämta ett nytt modem omgående och jag trodde att saken var biff. Not!

Hur jag än gjorde hade jag ingen internetanslutning, ååå va sur man blir.
Titttade på lite hoppträning här och tog en pw med Gaby och syrran och hoppades att modemet skulle ha skärpt till sig och fungera när jag kom in igen.
Icke...
Ringde support , -välkommen du har plats 79 i kön, när jag kommit halvvägs bröts samtalet och jag blev halvt rabiat %#@*&% sa jag då!
Ringde igen -välkommen plats 73...

Till slut kom jag fram och han konstaterade att det förmodligen hänt något på stationen, skickar en tekniker i morrn....

Tänk så jäkla sur och irriterad man kan bli över en sån sak, snacka om I landsproblem. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar