fredag 30 augusti 2013

Jag har stulit....

Drog på mig blåstället och hängde på mig röjsågen för att påbörja arbetet i vinterhagarna, en hage röjd idag, sex to go! Tuffa jag med monstermaskinen, haha.
Två av hagarna är dock rätt så ok sedan tidigare röj faktiskt så de tror jag att vi kan hoppa över.

Har handlat korv för helgens grillning för de inackorderingar som frivilligt är med och rensar i hagarna i helgen.
Sagt det förr och säger det igen, gänget som står här nu är världens goaste, hjälpsamma och gulliga med sina hästar och varandra. Vilket ger en trevlig stämning utan trist gnäll, prat bakom ryggar och skitsnack vilket tyvärr annars har en tendens att vara vanligt förekommande bland "hästkärringar" ;-)

Idag kände jag att det var på sin plats för lite extra belöning åt mig efter väl utfärdat jobb under veckan både med promenader, plankan, bra diet och allmänt gott uppförande...
Därför köpte jag extra gott vin och en fet chokladkaka, chokladen har jag redan proppat i mig här i soffan eftersom det regnar ute dessutom har jag givit mig själv (stulit ur den underbara mannens back) inte mindre än två kalla pilsner, fett gott!

Livet är bra när det är bra... och nu är det bra!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar