söndag 11 augusti 2013

Jag vågade!

Ganska snart efter jag ridit igår blixtrade det till och jag fick en rejäl migränattack, vi var precis på väg till affären så jag bet ihop och åkte med.
Gick och funderade på om jag skulle svimma eller spy (Ve och FASA!) när vi handlade, tacksamt nog hände ingetdera men väl hemma blev det en djupdykning i pillerlådan och en tupplur i soffan.

Vet inte om det knixade till något i nacken när Qråkis studsade iväg för migränen kom inte som "vanligt".
Hur som så hade nästan allt släppt lagom till middagen och jag vågade mig på ett glas av min nya rosa favoritbubbla och lite vitt vin till min skaldjurstallrik.
Och faktiskt vågade jag mig på att äta några kräftor, kollade noga att det inte var en kinderkräfta, sög av den ordentligt och njöt! Så gott med kräftor juh:)

Min tallrik med gott och blandat

Älskar min tröja:)

Stor koncentration!

Här med!

Hey, titta hit... Klick!!! jätteroligt ;-)

Jag och min kräftis.
Det nya mer förrädiska och mer Sverigelika sommarvädret som vi fått senaste veckan passade såklart på att släppa en skvätt regn precis när vi satt och slafsade som bäst, först trodde vi att det bara skulle komma några stänk så vi satt envist kvar på våra stolar men vi fick helt sonika ta vårat pick och pack och gå in i stället.
Fungerar väl iofs det med....

Blev inte så sent så vi slängde på några avsnitt av vår nya serie Once upon a time... som vi följer vid sidan av Dexter, True Blood, Modern family och några till :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar