fredag 30 augusti 2013

Vem nyper mig?

Morgonstund har guld i mun, men nyps på benen!

I morse när jag gick ut och fodrade hästar var det faktiskt ganska friskt ute och det nöp nästan lite i mina bara ben som stack ut ur morgonrocken. Dimman låg också kvar på sina håll och det ger nästan ett magiskt intryck.
Vackert och sorgligt på samma gång, trots att jag gillar hösten med alla vackra färger och alla svampar naturen erbjuder så älskar jag sommaren och speciellt denna sommar har fallit mig på läppen utmärkt!


Idag ska vi ha hovslagare gånger två här, jag ska börja köra röjsågen inför stallets "städdag" av vinterhagar i helgen, jag ska handla lite inför helgen och resan nästa vecka.
Det ska bli så härligt att verkligen värma upp sig inför vår svenska vinter, vilken jag hoppas ska bli snäppet mildare än de tre senaste vi haft.... Please *blinkar med bedjande nättelessna hundögon*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar