måndag 23 september 2013

Allt vändes omgående om....

Det verkar som att jag har vänt dygnet en smula då jag återigen vaknade en timma innan klockan, utvilad.
Å andra sidan kan det ha berott på att vi gick och lade oss innan halv tio i går...

Dock var jag inte så lite irriterad när jag vaknade för jag hade en dröm om en person som var en riktig energitjyv då denne fanns runt mig och såklart försökte den tjyva mer i drömmen.
Det där med att få tag i lillfingret och sen försöka ta hela handen har väl alla hört talas om, och/eller jag och mitt är mest viktigt och speciellt i heeela världen och jag förväntar mig minsann.......


Nåväl, inte låta energin rinna till nu.... Men allt vändes omgående om till ren lycka när jag fodrade hästar och såg att alla ston var uppe och drack vatten och slickade salt, då Lillan har hovslagare nu på morgonen och jag då slapp gå och hämta henne längst bort i deras stooora hage. YEY!

Jag ska fakturera idag och gå igenom de papper jag ska ta med mig till Falun och rättegång och Qråkans motion är viktig men sist och egentligen minst så måste jag fixa naglarna också ;-)

Jag sa inte god morgon va? God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar