fredag 20 september 2013

Bara för att jag kan!


Lite låg just nu, det är aldrig kul att se ett liv släckas fast man innerst inne vet att det är det enda rätta!


Vi släppte ner hans kompis Bella till de andra stona direkt så hon inte skulle behöva gå själv och än en gång slås jag över vilka superhärliga hästar som står här.
Nu har de ju i och för sig stått bredvid varandra ganska länge men det var helt odramatiskt och det var som att de alltid gått ihop, skönt!
Hon är ett välkommet tillskott åt småtjejerna för hon är väldigt busig och gillar att springa, de andra tanterna i hagen är inte riktigt av samma åsikt om bus ;-)

Hade varit kul att ha haft med kameran och tagit några fina kort i morgonsolen, men den hade jag totalt glömt bort.

Nu ska jag skaka av mig olustkänslan och ta en ridtur på min fina Qråka sen ska jag nog smita en sväng från gården i dag också, bara för att jag kan!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar