fredag 20 september 2013

Besked på castingen...

Jamen hur gick då den där castingen då?

Själv tycker jag ju såklart att jag gjorde en strålande insats eller rätt så ok i alla fall, eller hyfsat gick det väl....:)
Med tanke på att jag inte stått på en scen på 27 år gick det ändå ganska bra tycker jag.
Dessutom är det ju föga inspirerande att agera mot en betongvägg men va tusan, det är ju bara att bita ihop, se glad ut och improvisera.

Hur som så fick jag ett trevligt svar idag och om jag tolkar det som jag vill har jag några roliga inspelningsdagar framför mig.

Håll några tummar för att det blir så är ni snälla, jag skulle tycka att det vore så skoj att få bryta gårdslivet lite ;-)

Såklart avslöjar jag vad som ska filmas direkt när jag står med ett spikat JA i handen!

Är jag värd ett glas vin eller ett glas vin nu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar