måndag 2 september 2013

Blänger på mig med avsmak...

Blev väldigt förvirrad idag!

Jag gav ett förslag till den underbara mannen att vi kanske skulle ta ett långt bubbelbad under kvällen, både för att det börjar bli lite kyligare ute men också för att få lite kvalitetstid innan jag åker.

Döm om min förvåning när han blänger på mig med avsmak och väser NEJ, helst inte....

Fick en lätt darr på underläppen och de nättelessna hundögonen slokade såklart, när han sneglade på mina strumpklädda fötter och sa, inte med dem!!!
Aha, han är känslig för lite!? hudavlagringar, det kan jag leva med och det blev inte något bad. Vill ju inte att han ska ha en veckas trauma när jag är borta.

Men för den där blicken med avsmak kommer han få lov att massera mig när vi gått och lagt oss, sanna mina ord... tills jag lessnar! Så de så.

Inte mina då det är svårt att ta bild i rätt vinkel, men lika fjälliga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar