torsdag 5 september 2013

Blev inte så bra...

Ännu en dag tillända, ligger nu i sängen och kommer att publicera detta i morgon när jag är i lobbyn där vårt Wifi fungerar.

Känner mig dessvärre lite vissen, tror att nattens iskalla fläkt rätt upp i nyllet inte blev så bra. Hoppas på det bästa men halsen känns misstänkt trist.
Dagen har varit toppen, varmt och skönt och jag har faktiskt badat en hel del. God mat och dryck och sällskapet klagar jag inte på.
Nyss när vi satt på vår uteplats och spelade yatzy o drack sangria spänner syrran upp sig och säger, ni har en råtta i ert rum.
Nä tror vi andra, det hade nog bara blåst in ett löv. Men icke, visst hade vi besök i rummet...
Efter en stor räddningsaktion och flytt av stor garderob så lyckades jag och den likasinnade grannen Carina få den att springa in i en filt.
Snabbt vek Carina ihop filten och avlämnade den lilla vettskrämda musen ute på gräsmattan.
Mycket skratt blev det!

Lite solbränna har vi fått, målet är att bli brunare än den underbara mannen som alltid blir jättebrun, bara av att typ se solen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar