måndag 2 september 2013

Fått arrest av den underbara mannen!!

Sitter och kurrar med en tidig frukost, ett ljus har jag tänt och det känns riktigt mysigt.

Kliar mig lite på hakan och känner något kladdigt, börjar pilla lite och märker att det är blod. Går ut till spegeln och ser ett tjusigt rivsår på någon centimeter och minns att jag visst ryckte till precis när jag somnade  igår och då låg på handen. Verkar som att jag rivit mig på en nagel...
Såklart kommer jag gå och pilla på detta heeela dagen, sån är jag!

Tidig morgon blev det också då jag vaknade när den underbara mannens klocka ringde, han har en hemsk larmsignal, typ som någon hawaiansk poplåt. Låg kvar i sängen och spelade lite på min telefon och försökte somna om men kl sex gav jag upp.

På dagens agenda står, packning av väska inför morgondagens flygtur till Rhodos och eventuellt behöver något tvättas. Incheckade är vi redan allesammans och biljetterna skrev jag ut igår, så allt verkar vara under kontroll.
På agendan står också sanering av strumpor, eftersom mina fötter ömsar allt gammalt skinn och blir så fina, lena och mjuka just nu så har fötterna fått strumparrest av den underbara mannen.

Men tusan vilka tjusiga fötter jag kommer ha att vifta med runt poolen nu :)

Här ligger korvtårna och solar på Rhodos, Maj-13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar