tisdag 17 september 2013

Fick bekymmer!!

Men visst hann jag ut en sväng i skogen och visst finns det svamp!

Fick lite bekymmer när jag skulle sticka iväg då jag inte hittade min svampkorg, sen mindes jag att den hade stått skrämmande nära den underbara mannens skräphög så den fick nog ett öde på soptippen :(

Gick in och rafsade runt lite och hittade en annan lämplig korg i storlek och form, däremot helt rödmålad med massa tomtar på. Suck =D
Blev en snabbrunda på mina "säkra" ställen och dagens skörd blev som synes!!

Nej, svamparna på sidan fick stå kvar :)
Märkte dessvärre att jag inte är helt ok än, blev genomsvettig och fick hjärtklappning på hemvägen dessutom känns det "svidigt och sådär" i skojsilojsan när jag pinkar så det blir nog tranbärsjuice en vända igen.
Märkliga krumelurer som är så envisa!

Om någon såg en människa i skogen med prickiga höga gummistövlar, beige fleecetröja med höboss på med håret rätt upp, bärandes på en jultomtekorg, emellanåt kliandes i skrevet... Det var jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar