torsdag 12 september 2013

Förpestar tillvaron.....

Efter över tio timmars sömn känner jag mig liite bättre i dag, ingen hosta inatt och lite mindre snyta sig.
Däremot känner jag mig fortfarande brännhet och febrig trots att jag ligger på 36,5.. kroppens sätt att säga *håll dig på mattan*!

Måste bara skriva hur underbart gott det var igår, den underbara mannen och jag delade på en flaska Tommasi, ååå så gott efter en vecka av lite blaskigt öl och surt vitvin.

Tänkte passa på att dela några fler bilder från Rhodos, håll tillgodo!

 På restaurangen vi åt oftast, den som ingick i all inclusive var det god mat och en stor fräsch buffe, det fanns såklart ett stort efterättsbord med diverse sliskigheter.

 Kanske är detta en liten öl jag slickar på??


Vi tog oftast ett parti yatzy (och något att läska sig med!) på eftermiddagen för att spara lite på soltimmarna för vårt stackars skinn, tror att jag och Pia turades om att vinna oftast :)

 Tja, ett flygplan till in för landning!

 En after beach/pool på vår altan, detta var nog en egen ginstänkare.

 Här bor det två fruntimmer!

Detta är Kostas, som tillsammans med sin svenska fru Agnetha driver Pegasus, en restaurang med supergod mat och trevlig stämning.
 Utomlands utan att äta Calamares, I dont think so :)

 Här förevigas våra tallrikar... :)

 Carina och Pia är GLAAADA!

 Jag och syrran är ÄNNU gladare, den där vattenpistolen är till för att skvätta på kringstrykande katter som förpestar tillvaron för gästerna och vi hjälpte gärna till (spec, Carina) att spruta lite....

 Agnetha och Kostas satte sig ner för en pratstund med dessa trevliga svenskar :)

 På väg hem och humöret är på topp på syrran....

...och även på oss andra.
Vi är ju på SEMESTER!!!!!!!!!!!!


More to come .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar