söndag 15 september 2013

Fy bubblan....

Alla must does plus några till blev avklarade idag, nice, nice!

Även idag fick Qråkis jobba från marken, lite övergångar och även lite flytta bog och flytta rumpa, jobbade en del utan inspänning idag då jag ibland bara vill se vad som händer i båda varv i alla gångarter, hästen måste kunna balansera sig och arbeta utan remmar och snören kors och tvärs ibland ;-)
Plättlätt sa Qråkan som är en kille med bra balans och fallenhet för att jobba utan att anvisas in i ett låst läge!

Det kom upp en bil från ungdomsvårdsskolan och undrade om vi sett några "vilsna" killar... kul med rymmande småbusar i skogarna. Suck.
Tar fasiken hellre rymmande zombisar, de kan man i alla fall slå ihjäl på ett vettigt sätt utan att själv hamna i trubbel om de kommer och "stör" =)
Såklart har jag inga planer på att slå ihjäl någon, men ett rapp med långpiskan kanske kan vara på sin plats om jag blir överraskad och skrämd i skogen =P

(note to self. Långpiska med i svampkorg!)

FY bubblan va läskiga de är!!!!!!!!!!!

Är väl på plats med ett erkännande att jag faktiskt till och med undviker att titta på bilden jag just la in då jag tycker att de ser läskiga ut och är själaglad att jag inte behöver gå ut mer ikväll.
Då hade jag i så fall tvingat upp den underbara mannen ur sin Törnrosa snarksömn i soffan och låtit honom gå först I.C.E!

Ja, jag veeet superfånig är jag, men det står jag för =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar