lördag 14 september 2013

Går inte att blunda för sanningen längre!

För första gången på superlänge kommer jag inte ihåg vad jag drömde inatt, brukar ju alltid ha något att märkligt att fundera och le över till frukost.

När jag gick ut för att morgonfodra hästarna märkte jag en sanning jag blundat över sen jag kom hem från Rhodos, hösten är faktiskt här.
Löven börjar sakta falla och träden övergår i vackra färger som betyder höst!

Nästa vecka har de också lovat på vädret att det ska komma en rejäl skvätt regn, toppen för alla höstsvampar får vi väl säga då. Ser fram emot att gå ut i mina favoritskogar och plocka av skogens skafferi, det är både rogivande och naturligtvis smaskens på tallriken.

Har en fin höstbild på Zessans fina mamma Razzia ifrån tiden då hon gav mig glädje som ridhäst innan skadan :(
RIP fina tjejen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar