söndag 22 september 2013

Har ett problem!!

Hösten innebär ju inte bara myskvällar i soffan med ett glas rött och levande ljus.

Jag kommer inom kort få ett dilemma, ett problem som måste lösas.
Var sjutton ska jag ställa alla mina fina pelargoner under vintern.
Jag har ju fått så fina blommor som blivit stora och kraftiga, så givetvis måste de ju sparas på!



Inne i pumphus/verktygsförrådet har den underbara mannen (ja, jag också då) så mycket saker redan och förut när jag klämt in blommor där har han svurit och klagar på krukorna, som är skrymmande och stora...

Kan jag kanske ställa dem i foderrummet, där har jag ingen värme på i och för sig... Isolerat är det dock.

Får klura lite på detta!
Hade sån tur idag att jag fick två stora skott av änglatrumpet, yippi sa jag såklart och hoppas få fina plantor till nästa år.


Yippi sa den underbara mannen också, (not) mer blommor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar