söndag 22 september 2013

Jag högg!!!

Som sagt så högg jag in i kattungehusbygge direkt när jag kom hem, sonen hade lovat att hjälpa till så vi var två nybörjare med stora klingbordet, sticksågen och spikpistolen.

Sitter han inte i min fotölj och fiser ner den?? ;-)
 Vår proffssnickare var fullt upptagen med Formel 1 på tv och hade sagt att vi skulle få prova bygga själva, då just kattungeinköpet inte är hans vildaste fantasi våtadröm...

Den underbara pappan smygfotar sonen....

Tjohoooo

Jag mäter och sågar


Sågspån överallt, ett plus för mina snickarkläder kanske??
Det lilla huset ska stå inne i täckesrummet med en lucka så de kommer in i det utifrån stallgången.
Locket ska gå att ta av så man kan tvångskela när man vill och kunna bädda mysigt där också.
De kommer inte vidare från huset in i själva täckesrummet då jag inte vill ha kissarna kalasa runt där inne med risk för en pink eller två i det typ dyraste horsewearetäcket :O

Nästan klar
 Snaaart =)
Små prinsessorna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar