fredag 20 september 2013

Känns hemskt att säga!

Vaknade en hel timma innan klockan skulle väcka mig, eftersom jag kände mig pigg och dessutom hungrig så klättrade jag upp ur sägen och startade dagen.

Känns hemskt att säga men även denna Fredag ska jag följa en häst sina sista steg, i dag är det en häst i stallet som ska få ett värdigt avslut på grund av hög ålder och sjukdom.
Han har fått en härlig sista sommar och det är klokt av en hästägare att göra detta innan värdigheten försvinner i allt för sjuka hästar.
Tyvärr ser man allt för många djur som hålls kvar fullpumpade med medikamenter för att matte och husse inte kan ta detta jobbiga och svåra beslut.

Fina killen

En stor kram till matte och husse idag! Kramar dem lite extra då de stackarna även har en begravning att ta hand om idag.
Det är inte lätt när det är svårt......:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar