måndag 23 september 2013

Ligga som en blöt fläck nedanför ett studsande djur...

Ibland får man improvisera lite med uppgjorda planer och Qråkans motion får bli i morgon när jag kommer hem istället för idag.

Det blåser på bra här och efter att två stora tjusiga hjortar nyss valde att gena skuttandes genom hästhagen så har vi tre uppblåsta superladdade killar. Rida på den då, någon??... Nej tack!

Har ju också för avsikt att ta mig till Falun och rättegången i morgon, vilket känns viktigare än att ligga som en blöt fläck nedanför ett studsande djur ;-)
Han har gått tre dagar på raken så en vilodag blir nog finfint idag!

Börjar plocka ihop lite packning, ska duscha, äta och sen åker jag. Skönt att vara på plats redan idag så det inte blir så tidigt för mig i morgon...
Och kanske hinner jag se lite av Falun idag också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar