tisdag 17 september 2013

Men satans!

Har just sladdat ridbanan i förhoppning att träningen ikväll kunde hållas där.

Och visst håller banan för ridning men det har börjat pinka lite nu så det blir väl premiärridning i ridhuset för mig och Qråkan, mest för att tränare Maggan inte ska bli blöt ;-) mig gör det ingenting.
För det första uppskattar jag bjudningen man får utomhus, jag trivs utomhus och dessutom är han snäppet stor i ett 20-40 ridhus min "lilla" Qråka :)

Kom på att jag måste leta fram ett regntäcke för att skydda sadeln på väg ner....

Trots branden i traktorn går den att starta och köra, däremot hänger det avbrunna sladdar och ett smält fläktsystem från taket, så jag fick ducka och fäktas med sladdarna för att se vad jag gjorde.
Dessutom hade jag telefonen fastklämd mot axeln och pratade hela tiden, kvinnor som jag kan göra massor av saker samtidigt! ;-)

Nu har jag just vräkt i mig en stor portion stekta kantareller, smart Anngelica verkligen, för du ville väl få håll när du rider..... Men satans gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar