fredag 13 september 2013

Mitt nya favoritområde!!

Sitter här med mitt frukostte och spejar av internetsidor jag finner intressanta nog att läsa.

Trodde nog att jag skulle hitta fler bloggar som jag skulle "falla för" men jag har exakt sju stycken som jag anser tid värt att följa.
Det jag också gör är att jag sitter och pillar på mitt nya favoritområde nämligen min näsa, den är så söndersnuten och narig och det däringa nariga måste man ju försöka pilla bort hela tiden!
Jag har aldrig pillat så mycket i näsan som nu, smått äckligt egentligen. Jag gillar ju inte näsor och snor...

Snart ska jag göra ytterligare en sak som inte är så rolig nämligen vara med när en kompis tar bort sin häst, hon klarar själv inte av att stå bredvid, så jag ställer upp.
Sorgset som tusan men när skadorna tar överhanden är det vårat ansvar att se till att lidandet inte behöver bli längre än nödvändigt!

Kram till henne och en klapp på mulen på pållen<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar