lördag 28 september 2013

NEEEEEJ!

Det är väl alltid när man är lite stressad att åka iväg som man blir minst i tid och då är jag nästan alltid tidig istället.

Den underbara mannen kom på idag att han behövde handla både skor och brallor för att kunna vara respektabel att gå ut och äta middag idag vilket innebar att vi blev tvingade att åka en stund innan avsatt tid.

Tidsschemat sket sig och istället för att åka iväg med nymålade naglar fick jag stoppa nagellacket i väskan och måla hos svärmor och svärfar.
Innan vi skulle åka skulle den underbara mannen släppa ut en vilande Qråkis i hagen, när de står vid grinden hör jag den underbara mannen vråla, NEEEEEEJ, Va faaan! då hade den sällskapliga Qråkisen dragit med sin snoriga stora torvpanerade nos på hans skjorta..

Liite svårt att hålla sig för skratt, tjusningen med djur!

Well, jag och den underbara mannen är nog några av de få folk jag känner som kan vara mest effektiva när det behövs, han sprang in i ett centrum och på en kvart hade han handlat två par skor, två par brallor och tre påsar från systemet, slå det den som kan! ;-)

Ska jag gnälla lite i detta inlägg så var maten faktiskt inte så underbar som man hade kunnat hoppas på och nu slaskar jag på en svart/röd dödskalle... onyttigt men jävligt gott.
Hemma i min vrå igen alltså, fanns ju hästar att sköta och en vinflaska som kunde bli dålig?....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar