måndag 9 september 2013

Ovälkommet besök på natten...

Klockan är här halv fyra på natten och man skulle kunna tro att det varit party all night för brudarna, men fullt så skoj har vi inte haft.

Efter maten gick vi en sväng innan vi hamnade på vår veranda med vårat yatzy och en ginstänkare. Vi flyttade oss därefter in i sängen till våra harlequinböcker innan John blund svepte förbi...
En stund blev det bara för min del då Mr rethosta bestämt sig för att tillbringa natten i min säng. Kul, verkligen!!
Enda läget som fungerar är helt upprätt och sömnen vill sig inte riktigt då, nu har jag bäddat över mig i det andra rummet för att inte störa Carina med ljuset från telefonen och kör uttröttningsmetoden, sittandes med tre kuddar bakom ryggen.

Nu blir det Candy Crusch tills alla liv och extraliv är slut, lika slut som jag.
Vill ju få soooova!

Nu är klockan halv fem, liven är slut. Ligger och lyssnar på de nattliga ljud som erbjuds, det kommer emellanåt lågt fygande plan som går in för landning. Ser rätt då kul ut när de passerar hotelltaket när man ligger och solar, lite så att man vill ducka.
Ett annat ljud jag och resten av hotellet bjuds på är en nöjd hotellgäst, en kvinnlig sådan som låter väldigt högt och ska vi säga glad?!
Nej, nu måste jag få sova, helt klart är att jag kommer att vara fullständigt ledbruten i morrn efter en natt i sittande läge och nu undrar jag om inte kvinnan stör mig mer än min killande hals!
Over and out för nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar