söndag 15 september 2013

På önskelistan!

Vaknade helt vimmelkantig efter att ha sovit som en stock inatt, med en lätt vitlökssmak i munnen efter den utsökta aioligratinerade laxen jag åt igår.

Njöt också av att gå barärmad genom stan efter teatern sent på kvällen utan att frysa och nu snackar vi 14 September i Sverige... shit vilken sommar och höst vi haft so far :)
Nu ska det ju regna till och från ett par dagar och jag hoppas sommarhagarna håller för det så hästarna kan gå kvar på "sommarsidan" september ut.

Glada killar i sin gräshage

Qråkan gör grimas över att gå upp till vintehagen ;-)

Apropå i går så är det underbart härligt att umgås med den underbara mannen när vi smiter från gården, jag skulle önska att det kunde ske oftare.
Mer teater, bio, strosa runt och mysiga middagar, på önskelistan alltså =)!

Idag har jag en helt planlös dag förutom sedvanligt arbete med hästarna, en kompis har "hotat" med att komma hit på en fika och eventuellt blir det en massage för mig.

Hard work, work, work... ;-)

(så sa Grekerna hela tiden på Rhodos, vare sig de gjorde något eller satt ner ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar