fredag 6 september 2013

Pistol och handklovar....

Lätt vidbränd efter en heldag på stranden.
Nu nyduschad och snart middag. Igår åt vi på Pegasus, en annan restaurang. Väldigt gott att äta något annat än buffen som trots att den är bra blir lite enformig.
Vi fick ägarna till bordet, Kostas och Agnetha som var från Sverige. Vi fick lite insidetips om vad vi borde besöka i morrn när vi tänkt åka till Rhodos stad.
Vi lyckades också få en polis att visa pickan och han viftade även lite med sina handklovar, till vår stora förtjusning såklart....
Vi gick hem nöjda efter en god middag väl nersköljd med en god flaska rött vin, eller tre om man ska vara petig.
Nu får vi se vad denna kväll har att erbjuda, det jag önskar mest är ändå att bli av med min AC förkylning vilken tvingar mig att snyta mig heeela tiden. Jävla skit tycker jag och säkert min omgivning också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar