onsdag 18 september 2013

Skurit sönder munnen :(

Jeansen och tunikan utbytta mot stora mjukisbyxor och t-shirt, avgaslukt mot skogslukt och mull (ok lite hästskit också), storstadsljud mot tystnad och prassel i löven. I like!

"Råkade" gå in på en godisaffär och köpa några (många) av mina favoritklubbor, de är gråa med saltlakritspulver i, huuuur goda som helst.
Nu har jag avverkat två stycken och har redan skurit sönder halva munnen, kan ju liksom inte bara suga försiktigt när det blir så gott....


Tur att jag inte äter godis så ofta när man får sådana krigsskador av det ;-)

Nu ska jag nog vila lite efter dagens övningar och glädjas åt att få titta på det nysläppta första avsnittet av Sons Of Anarchy i kväll, YES!

Risken är väl att tankarna drar iväg nu när man vet att Charlie Hunnam (Jax) ska spela Christian Grey i filmen om Femtio nyanser...
Hade inte riktigt föreställt mig Mr femtio sådär men han "duger" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar