måndag 9 september 2013

Tagit mina lökar!!

Sitter som en duktig tjej i skuggan med en fanta, men jag har trotsat febern och hostan till förmån för solstolen idag.

Jäklarns satan va varmt det är och det svider lite lätt i de rödbrända skinkorna.
Har legat både på rygg, mage och sidorna för att bli jämt och fint brun och min vana trogen topless för att slippa ränder.
Vilket av någon anledning verkar vara extremt spännande hos både liten och stor, själv kan jag knappt bry mig mindre. Vad är det för kul med ett par välanvända nassar som börjat lyda tyngdlagen liksom?

Ilväll ska vi gå tillbaka till Kostas och Agnetha för en middag ute, det ska bli supermums och jag tackar förkylningen att den inte tagit mina smaklökar.
Hade jag sluppit lukten hade det inte gjort så mycket då det ofta kommer snusklukter här och våra fisar luktar inte hallon kan jag tala om!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar