fredag 20 september 2013

Tar tillfället i akt!!!

Blev en underbar dag i härligt sällskap på en tur till Ikea för att fylla på ljusförrådet inför den något mörkare årstid som smyger sig på.
En smarrig lunch hann vi också med på ett Thaihak med billig mat och supergoda vitlöksräkor (den underbara mannen kommer att jubla när jag blir hångelsugen lite senare=))

Nu kan jag elda och bränna så många ljus jag bara vill, dessutom ska jag ta tillfället i akt och tala om att jag faktiskt smög ner några julklappar i påsarna.
Fasiken va jag är ute i god tid *klappar mig själv på axeln och ler jävligt nöjt*!

Ena av två påsar, blytunga av ljus.

Några toppenklappar till våra julklappsspel som vi kör både på uppesittarkvällen med våra likasinnade grannar och våra barn, samt på julafton med den släkt som vi firar med då.

Det blev nästan så att jag längtade lite till jul, men bara lite för jag vill ha en härlig höst i svampskogarna först :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar