fredag 13 september 2013

Tyckte han kunde få tänka lite....

Efter mitt lilla åtagande på morgonen fick jag mysigt fikafrämmande och satt och pratade bort flera timmar, det var både trevligt och gott!
Har också motionerat Qråkan som även idag fick jobbas från marken för att spara på mattes energi, idag lade jag ut en bom som han fick trava och galoppera över. Tyckte att han kunde få "tänka" lite...
Plättlätt sa han!

Efteråt passade jag på att spola av honom ordentligt och gick ner till gräset i hagen innan jag släppte ut så han inte skulle göra rullet i sanden vid den första grinden. Han kan ju få vara fin några timmar tänkte jag.

Nu sitter jag och väntar på min lunchdate och det blir ännu mer trevligt sällskap för mig idag, härliga Fredag :)
Att sen solen skiner med värme på mig gör inte saken sämre, jag trivs <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar