torsdag 19 september 2013

Vill han ge mig en vink?

Hmmm, vet inte hur jag ska tolka detta?

När vi går och lägger oss brukar alltid den som är först in i badrummet lägga tandkräm på båda tandborstarna och vi brukar nästan alltid gå och lägga oss samtidigt.
I kväll blev den underbara mannen besökt av John blund redan halv nio och han drog små (not) söta timmerstockar i soffan till flickornas skönsång på Idol....
När sen Hela Sverige bakar började borstade han tänderna och gick och knöt sig.
Nu när jag svassade in och skulle borsta mitt stimorolleende såg jag min tandborste ligga på handfatet helt dränkt i tandkräm, det hade runnit ut en klutt stor som en femkrona och borsten var proppad med blå kräm.
Ok, är det så att han ville ge mig en vink? Stinker jag, har jag snusk liknande limprester mellan tänderna eller sov han redan...
Ska fråga i morrn, nu sängen!
Ska nog sticka in en kall fot under hans täcke som straff för mitt dilemma ,-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar