fredag 18 oktober 2013

Är det en bra deal?

Älskade vänner och medmänniskor!!

Jag hade aldrig trott att det skulle bli ett sådant stort engagemang i att dela detta inlägg om Tindra som jag publicerade igår, MEN det nådde 2307 stycken enskilda läsare, bara igår....
Jag hoppas och hoppas och hoppas att VI tillsammans nu har bidragit till att hon blir svår att sälja vidare med eller utan olagliga medel i kroppen...
Fast det jag hoppas mest på är att säljaren tar sitt förnuft tillfånga och inser att det blir dyrare för honom att ta bilen hit och hämta henne och ta bort henne (vilket tyvärr är det enda rätta för denna häst) än
då att be mig (som jag redan erbjudit) att låta ta bort hästen här på hans bekostnad, som är det enda rätta.

DÅ kan jag storsint nog ge honom ett pluspoäng, sluta delge hans och hans vittnens vänners namn här, jag behöver inte blanda in länsstyrelsen och jag kan istället blicka framåt och glömma detta.

Är inte det en bra deal så säg?



Kommentera gärna här i bloggen :)

4 kommentarer:

  1. Håller med! Jag delar gärna din blogg igen om ett par dagar! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej jag har läst på din blogg varje dag jag tycker du är super kul men detta med tindra behöver verkligen få ett slut hon måste få somna in och absolut inte säljas vidare dom filmer jag såg på henne o vad man lider med henne. vill man bli glad så är det bara att läsa din blogg i bland.

    SvaraRadera
  3. Tack, va kul att du gillar bloggen :)
    Håller med, min högsta önskan är också att hon får somna in...

    SvaraRadera