tisdag 22 oktober 2013

Besked om Tindra.

Det kom ett brev från min advokat där jag fick vetskap om att Jon inte avser att överklaga domen, vilket inte min advokat trodde heller då den var så uppenbart på min sida!

Han erbjöd sig att hämta Tindra omgående mot köpeskillingen och han skulle då betala resten senare....

Eller inte!
Jag har redan agerat bank åt Jon Östhaug ett helt år och vill givetvis ha tillbaka allt om jag ska måsta släppa iväg den stackars hästen.




Kommentera gärna i bloggen :)





4 kommentarer:

  1. Helt rätt! Hoppas han funderar lite till och låter henne slippa transporteras oxå. Så alla kan sova lugnt...

    SvaraRadera
  2. Släpp henne inte! Hoppas hon får somna in på gården..Känns inte OK att han ska hämta henne, stackars liten..<3

    SvaraRadera
  3. Tror absolut på att stå på sig att hästen släpps först när han betalat allt han är skyldig. Och att hästens kostnader fortgår och blir högre medan han väntar. Plus den där räntan som inte är så liten heller. Så han bör skynda sig för att spara rätt bra med pengar...

    SvaraRadera
  4. Klokt att inte släppa iväg förrens allt är betalt! :)

    SvaraRadera