fredag 11 oktober 2013

Helt fruktansvärt!

Åååå, vad jag har sovit illa, helt fruktansvärt! ;-)

Eftersom jag ville titta klart på "hela Sverige bakar" så hade den underbara mannen somnat när jag gick och lade mig och skönt sov han tydligen då han för ovanlighetens skull snarkade som tusan.

Eftersom jag alltid brukar somna bums brydde jag mig inte om att putta på honom, dessutom går ju han upp två timmar innan mig så jag ville inte heller väcka. (ja, han har en hänsynsfull och underbar fru:))
Men jag kunde inte somna...
Låg och vände och vred mig, memorerade dressyrprogram och funderade glatt över träningen idag..

Till slut somnade jag men vaknade ovanligt nog tre fyra gånger, vaknade sedan strax innan den underbara mannen och kunde inte somna igen.

Känner mig ändå rätt så pigg och är på ett strålande humör, så jag väljer att inte klaga.

Det är fint väder och det är Fredag, då är alla glada och jag likaså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar