tisdag 22 oktober 2013

Jag har misskött mig grovt..

Det slog mig nyss att det är mörkt när jag släpper ut hästarna nu, idag erbjöd höstsverige även lite fuktigare luft, bra för huden!!

Apropå höst så har jag misskött mig grovt, jag har helt försummat min tid i svampskogarna och jag måste bättra mig på den fronten.
Kan vara så att jag har haft lite annat på hjärnan och ibland går livet före helt enkelt.

Tid för bättring utlovas och vädret är med mig för en bra svampsäsong ;-)



Kommentera gärna i bloggen :)

Ps, apropå kommentarer så har jag fått meddelande på min facebook att det ibland är svårt att kommentera i min blogg, är det fler som har problem, hör av er så får jag kontakta blogger och se efter om något är fel... OK?! :)
(Jag är plättlätt att hitta på FB, finns bara en som stavar mitt namn som jag.)

2 kommentarer:

  1. Längtar efter att gå i svampskogen....alltför länge sedan!

    SvaraRadera
  2. Jag har haft dåligt svamp-år iår, hade mkt bättre lycka förra året :/

    Blogger verkar tyvärr vara rätt besvärligt att kommentera i, inget nytt eller specifikt för dig tror jag...

    SvaraRadera