torsdag 31 oktober 2013

Planen är!!!

Jag tror jag har börjat skriva tre inlägg idag och sen har det dykt upp något annat, nu sätter jag mig en stund framför datorn och avlämnar några rader.

Jag har haft fullt hus i stallet på dagens "event" och har även mottagit en ny inackordering som blev sååå lycklig och glad i sin nya hage.

Qråkan har haft vilodag och i morgon ska han få jobba på linor utan matte på, jag ska ju rida både Lördag och Söndag på Strömsholm.
Givetvis kommer jag att hålla er informerade under helgens gång och jag tror jag kommer ha "åsikter" efter ryttarträningen, phuuu :)

Faktiskt är jag lite sliten just nu och då blir jag ganska ljudkänslig så jag har stoppat i öronproppar då jag inte vill be den underbara mannen sänka på tvn när han ser ett program han vill se (höra också:)).

Planen är att fixa stallet tidigt i morgon så jag kan lägga mig och vila en stund innan jag åker iväg, ser fram emot detta jättemycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar