måndag 4 november 2013

Alla frågor som finns och allt man inte fick sagt....

Mätt och nöjd och glad efter en lunch på äggröra med svart trumpetsvamp tillsammans med dottern, mums!

Skrittade innan det en sväng i skogen på Qråkan med dotter och Lillan, vi pratade mycket om livet, döden och den konstiga tomheten som blir när någon i ens närhet går bort.
Alla frågor som finns och allt man inte fick sagt....

En vän till henne omkom i en olycka i Fredags kväll, en ung man med hela livet framför sig, så tragiskt och så ledsamt.


Har egentligen en del att plocka med här hemma, då alla saker som stod i bokhyllan står på golvet och på matsalsbordet.
MEN av tidigare nämnd orsak har jag det lite körigt med att böja mig ner så de saker som står på golvet blir då väldans svåra för mig att nå!

Fyllt bord

En hög på golvet, säkert kan jag slänga hälften!

Bilder och minnen, här slängs ingenting! observera mina barns första skor som står högst upp <3

In i detta ska då allt klämmas in, har inte bestämt mig för om jag tycker att det är snyggt här eller ej....
Får bli lite stretchad i benen sen när jag går ut och packar alla höpåsar, förmiddagen ägnades åt mockning ridning och massa prat med min lite ledsna dotter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar