lördag 9 november 2013

Förändringar och förbättringar...

Vi hade en mysig Fredagskväll jag och den underbara mannen, det är skönt att sitta uppkrupen i soffan och prata om allt mellan himmel och jord.

Vi planerar lite förändringar, klurar på förbättringar och ventilerar livet i stort.

En förändring är att jag tampas med tanken att göra mig av med (ännu fler av) mina stora blommor i vardagsrummet, den underbara mannen har aldrig gillat dem och jag börjar tycka att de tar mer än de ger.

En annan förändring är att vi äntligen ska göra ordning i tvättstugan, en bänk och ordentligt med skåp står på önskelistan där. Då ska jag skaffa min önskade mangel också :)

Vi tittade också på Idol som jag missat ett antal veckor och FY va dåligt några av dem sjöng, vet faktiskt inte vem som får bli min favorit? Jo, det skulle vara den lilla rappande norrländskan i så fall......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar