tisdag 5 november 2013

Har sökt jobb!

Faktiskt så har jag fått iväg en ansökan på ett jobb.

Nej, jag har inte för avsikt att sluta i mitt härliga stall och jag är endast intresserad av jobb som är på timmar eller deltid, tanken är att kombinera detta på ett vettigt sätt.

MEN jag känner att det är dags att vidga min vy, jag är sugen på att ha jobbarkompisar, få lite mer social kontakt och få se något annat än min gård. Om det sen kommer in en krona på mitt konto så lär jag inte klaga heller.

Jag ser detta som ett enormt friskhetstecken från 1 och 2 och är glad och förväntansfull.

Om det är någon läsare där ute som vet eller har något som skulle kunna vara något för mig kan ni väl hojta till =)
Då blir jag GLAD!!






1 kommentar:

  1. Sorry, tror inte du vill jobba i Norge! Men vi får in många kronor på kontot! :)

    SvaraRadera