torsdag 28 november 2013

Hmmm... hur blir det här nu då?

Även idag bjöds vi på mildare väder, men tusan vilken blåst.

Jag har jagat blåa ikeapåsar över halva gården, jäklar vilken fart de kan få upp när vinden biter tag i dem:)

På agendan blev det förutom stallarbete, lunch i Gnesta med min mamma, påfyllning av gladskåpet på systemet och inköp av några hyacinter.
Jag bara ääälskar doften av hyacint och jag gör gärna egna julkorgar med massa fint pynt i.
Köpte tejp också för inslagning av resterande julklappar (kom också på några till bra saker till julklappsspelet:)).

Har under eftermiddagen mottagit en ny inackordering, en supersnygg brun brutta som också kallas Q.
Hmmm... hur blir det här nu då? ;-)
Blir det Q 1 och Q 2 eller Q han och Q hon?

Nåväl, har just klivit upp ur ett hett bubbelbad och värmt en mugg chokladglögg, tusingen va gott!
Behöver ju såklart provsmaka inför morgondagen i globen då jag och den likasinnade grannen tänker ha lite avsmakning av glögg till morgonshowen! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar