måndag 25 november 2013

HU så ohyfsad och stökig jag är!

Renoveringsdag blev det, jag har blivit tillknäckt av vår toppenkiropraktor Micke och Qråkan har fått massage av Lollo.

Viktigt att kroppen får rätt förutsättningar att fungera bra och jag har en synnerligen stel och stram bröstrygg som gärna drar ihop sig och ger mig smärtor i skulderområdet och i nacken, ajabajja på den!
Blev också bjuden på lunch av bästa Tina som även hon skulle knäcka sin (också superstela) rygg, blev lite skvaller över matbordet, trevligt och mysigt!
Tror nog att jag glömde tacka henne för maten, HU så ohyfsad och stökig jag är!! :(

Har också hunnit med en snabbis in till den stora staden i ett ärende ännu inte aktuellt att ventilera här i bloggen, av respekt för de inblandade.
Och avslutningsvis kom den likasinnade grannen förbi med en flaska glögg vilken vi gjorde slut på i ett nafs! Duktiga vi...
Glögg, den första för i år men absolut inte den sista ;-)

Nu blir det soffan med den underbara mannen under en filt kikandes på de tomtar jag just ställde fram på tvbänken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar