tisdag 12 november 2013

Ibland är man otroligt korkad...

Tränat på en ganska glad Qråka idag, han hade lite bus kvar i kroppen sen sist han var i ridhuset och löshoppade.
Nu satt ju matte på ryggen och hade åsikter om både det ena och det andra men han provade lite om det gick att springa i lösläge, icke...

Balanserade upp traven bitvis riktigt bra idag, han tar även förhållningarna förhållandevis bra och när han går i ok tempo blir det också bra balans, form och takt. Skönt är att han sällan "sladdrar" runt utan är ganska rakriktad naturligt

Nöjd också att han är så cool när vi går i becksvarta mörkret både till och från ridhuset.

Såklart har jag pannlampa men av någon anledning verkar det svårt att byta batterierna i den och ljuset var ungefär som ett fladdrande stearinljus framför mig...
Tänkte att jag absolut skulle ta med mig den in till huset och byta, men tror ni jag kom ihåg det, näää. 
Den ligger så fint i skåpet med sina usla batterier.... Antagligen kommer jag att gå iväg med den nästa gång också, ibland är man otroligt glömsk eller korkad!

Kan någon påminna mig?? ;-)

Nöjda och glada efter träning!


1 kommentar:

  1. sv:Vad roligt att du tycker det är kul att jag öppnat bloggen igen.Jag bloggar inte lika frekvent som förut givetvis men några inlägg har det blivit sen jag öppnade den igen.=)
    mvh/Q

    SvaraRadera