måndag 25 november 2013

Jag är inte lika säker nu!

Ska man säga att vintern är här nu, det är lite kyligt ute och stalltaket lyser vitt av frost?

Hade lite svårt att somna igår, blandat beroende på att jag blev så himla sötsugen så jag glufsade i mig massor av choklad samt toppade med flera glas coka cola och blandat för att jag började fundera...
Jag brukar inte frossa socker så när jag låg i sängen kände jag mig lite väl vaken för att kunna sova.

Sen funderade jag över hur mitt liv skulle se ut om jag inte hade häst, vad gör liksom folk med all sin tid och alla sina pengar ;-)
Nu har man ju inga problem att få en helg att gå, fullt sysselsatt från morgon till kväll och heller har man inte några problem att få pengar att rulla... :)


Sen funderade jag på det här med att köpa häst, jag sa ju när jag betäckte Razzia att detta skulle bli mitt enda föl, men jag är inte lika säker nu.
Efter Tindrahistorian kan jag ju helt klart säga att jag inte är speciellt sugen på att köpa en ny häst alls, ett sto däremot att ta ett till föl på kanske skulle kunna vara något?
Vi får väl se....

Gullunge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar