måndag 4 november 2013

MEN, jävla skit!!

Just det, glömde nämna att det hände något oförutsett, oväntat och väldigt ovälkommet i helgen.

När jag sitter i lektionssalen på Fredagskvällen blir jag lite okoncentrerad för en stund och börjar pilla med en noppa på mina jeans.
Det i sig är ju kanske störande för föreläsaren om det märks men det var klart mer störande för mig när jag ser att brallorna hade spruckit i grenen!
Kul... Verkligen!
Genast slutar jag pilla, drar ner fleecetröjan och genast känns det som att folk tittar på mig för att jag har en spricka i röven.

Nu hade jag ju ingen möjlighet att byta om så det var bara att glida runt resten av kvällen med väl avluftad röv, tror inte att det var någon som var tillräckligt uppmärksam eller intresserad av att glutta på min bakdel och hade någon sett så hade jag inte brytt mig nämnvärt heller om jag ska vara uppriktig ;-)

MEN, jävla skit, nu måste jag ju shoppa nya brallor, favoriterna är paj och jag gillar ju inte shopping....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar