tisdag 5 november 2013

Tyvärr gillar jag inte....

Här är vår lektionssal där vi tillbringade en hel det timmar.


Skelettet är tydligen en av Strömsholms gamla ridskolehästar.... Minns inte namnet dock.

Halva gänget kursdeltagare

Andra halvan

Fredagen avslutades med mental träning, ett jättebra föredrag som nog skulle ha gjort sig bättre lite tidigare på dygnet. Vi blev av olika anledningar sena innan vi kunde börja och klockan var runt tio på kvällen när vi avslutade lektionen.
Kan villigt erkänna att jag gäspade en hel del sista timman och min mentala närvaro var inte där hela tiden...



Många goda tips och råd fick vi!

Jag gillar bra PowerPoinpresentationer, tyvärr gillar jag inte när föreläsaren ska måsta läsa varenda mening och fördjupa sig i allt.
Jag är läskunnig och har läst igenom sidan innan hon hunnit läsa överskriften och skulle personligen hellre se att tiden lades på fördjupningarna och nödvändigt inte på alla punkter.
Ej heller med långa exempel på egna upplevelser (på många punkter) som tenderar blir kaka på kaka och jag hinner börja tänka på andra saker.....
Kanske är jag som är ofokuserad, vad vet jag?


Men man behöver alltid ett wake up call och jag tar med mig en hel del hem!

Apropå hem, så var detta vårt rum
Efter avslutad lektion, nattades hästar och vi åkte till vandrarhemmet där vi tog en liten sängfösare, snackade en hel del häst och sen somnade som stockar!


Lördag och Söndag kommer i egna inlägg :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar