onsdag 18 december 2013

Bild på det som överraskade mig.

Glittrande frost ute i starkt månljus, nästan lite magiskt faktiskt!!

Möttes i vanlig ordning av hummande, gnäggande hästar och kände mig såklart som deras favoritperson nummer ett!
Har så mysiga hästar här kan jag bara konstatera!

För min del är det ju bra att det fryser på lite för att hagarna inte ska bli helt söndertrampade men faktiskt så håller gruset vid grindarna så man utan att bli ens lite skitig kan gå in och hämta en häst! YEY!

Detta är ett grindhål där det går tre hästar.

När jag ändå lägger ut bilder kan jag väl lägga ut bild på det som överraskade mig igår i silagebalen....


Säger bara: Det som göms i snö kommer upp i... höbalen. Kan det vara Doris som tappade en framsko på fältet vid vägen förra vintern, eller? ;-)
Den ser helt ny ut och broddarna oanvända, bara att hämta Karin om du vill ha, haha!



1 kommentar: