måndag 16 december 2013

Det hade ABSOLUT inte med kvällen innan att göra!!

Igår bar det av upp till Stockholm framåt kvällen då yngsta Systersonen hade för sig att fylla 20 år!
Vi fick mat och en trevlig stund runt bordet med släktingar.

Egentligen hade jag och den underbara mannen (mest jag) planerat att åka upp till Heron City innan och titta på Hobbit 2 men båda kände sig lite slitna (det hade ABSOLUT inte med kvällen innan att göra! ;-)) så vi hoppade över det och picklade hemma i stället.
Jag hade ju varit på Brolöten så jag var ändå nöjd med äventyr för dagen.
Glömde helt bort att ta kort, fy vilken dålig moster jag är....

MEN, såklart finns arkivbild från i somras när jag fyllde år :)

Marcus nu 20 år <3

Tack härliga Rory och Tracy för hjälp med intag av hästar så vi hade möjlighet att åka på kalas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar