måndag 30 december 2013

Ett stort dött djur....

Tänkte skriva att jag haft en riktig slappardag då jag varit "ledig" från mockning och höpåsar, men sen kom jag på att jag satt ett gäng timmar med bokföring tills huvudet snurrade av siffror :)

Fick sen finfrämmande av Kattis med en rundtur i stall (mest klapp av katt) och en fika, mysigt och trevligt.

Innan solens strålar gick ner bakom trädtopparna hann jag med en ridtur med dotter, skrutta runt i skogen och prata skit, det är grejjer det!
Nu har jag och den underbara mannen fyllt på barskåpet och kylen är återigen proppfull med mat inför morgondagens nyårsmiddag, jag är redan sugen på godsakerna som ska tillagas.
Ett stooort stycke dött djur ligger där inne och frestas ;-)

Kan också meddela att jag tror jag känner mig liiite bättre, inte lika andfådd när jag gör saker och inga nya domningar. Yey!
Men jag har en begynnande nackspärr som gnager och hotar med att bryta ut, blir ett hett bubbelbad sen med något avslappnande i glaset, såklart i medicinskt syfte dååå!

Årets näst sista dag...
Året bjöd på både gott och ont, man tackar för de erfarenheterna men i morgon när vi trillar över kanten till nästa år önskar och hoppas jag på ett lugnt och trivsamt 2014 såklart tillsammans med den underbara mannen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar