fredag 20 december 2013

(jag vet, ibland är jag som en 10åring!)

Min nyaste inackordering visar sig vara en liten designer, jag har fått testa ett groomingförkläde hon tagit fram och det var riktigt bra!

Super när man står på en pall och ska knoppa, istället för att ha gummisnoddarna i munnen och lägga borsten på hästens rygg eller knipa ihop den mellan knäna har man allt man behöver fram på magen, enkelt att komma åt!



Dessutom skyddar man ridbrallorna från att bli skitiga, jag i alla fall har en benägenhet att torka av mina händer på byxorna (jag vet, ibland är jag som en 10åring!) och detta kommer vara toppen att ha på sig över de vita tävlingsbyxorna!!


Det finns flertalet fickor plus en för mobilen, det finns en ögla att hänga en flaska i och ett spänne att fästa önskad sak i.
Detaljbild.

Man väljer om man vill ha hela förklädet eller så viker man ner överdelen.....

Jag fick ett litet "lager" kvar i stallet och redan är tre stycken sålda, det kan tänkas att det finns fler kvar om någon är intresserad, blink, blink ;-)





1 kommentar: