torsdag 12 december 2013

Något jag faktiskt saknar..

Det var nästan så jag fick lite vårkänslor när jag släppte ut hästarna, lite ljummet sådär...

Ska det ändå inte ligga snö kan det lika gärna få torka upp, så blåsten idag krånglar givetvis till min ridning på den "Vilda vackra" men välkomnas då marken blir trevligare..Hoppas jag!

Igår dök det upp ett nytt tillfälle för Qråkan att få socialträning, en programridning på Brolöten på Tisdag för Gustaf Swalling.
Utmärkt och precis vad vi behöver, mer stimulans för Qråkans lilla hönshjärna som visst går på högvarv nu!! ;-)

Bjuder på somriga arkivbilder från Qråkans absolut första träning för instruktör i Juni-13.





Foto alla bilder: Lena Wiberg
Något jag faktiskt saknar är någon som rider dagtid som jag, som kan hänga med ner till ridhuset och trimma några dagar i veckan.
Eftersom jag tillbringar dagarna i stallet och utomhus är jag rätt så sugen att krypa upp i soffan med den underbara mannen när kvällen kommer och mina härliga inackorderingar kommer för att rida.
Och jag måste erkänna att det känns "sådär" att rida helt själv med en unghäst, händer det något så kan jag ju bli liggande i ridhuset många timmar innan någon saknar eller hittar mig....

Knepigt, men det få lösa sig helt enkelt!!

1 kommentar:

  1. Snart sätts Rappe igång igen, då kan vi hänga med på uteritter iaf. Vet inte om jag kan lösa ridhuskort.

    SvaraRadera