torsdag 12 december 2013

Nej, Nej, Neeej!!

Nej, Nej, Neeej!! Varför gör jag såhär mot mig själv???

Jag har ju precis vant mig med de där halvslöa jäkla Zombisarna i The walking dead så jag kände mig lite stursk ikväll och bestämde mig för att jag absolut ville se den nya filmen med Brad Pitt.

Och vad handlade den om tror ni, Zombisar och inte vilka  Zombisar som helst, jävla rallyzombisar.
Nu har hjärtat hoppat ur kroppen åtta gånger, jag har svurit åt filmkarraktärerna dubbelt så många gånger och ålat smått svettig runt under min filt i min fotölj.
En gång vart jag tvungen att gå och låssaskissa för det blev bara för läskigt....

Jag hann inte ens se efter om Brad Pitt var snygg i filmen eller ej, tittade bara efter skuttande snuskisar med bakåtvända ögon.....

Om den underbara mannen inte tänker följa med mig och natta hästarna ikväll får de vara utan mat bär jag upp och ut honom så han kan försvara mig, för oftast när man sett läskiga filmer händer ju precis det man just sett, eller hur? jo, jo, jo!!!

Suck och en hård svälj, pulsen är hög!


1 kommentar:

  1. Kan hålla med om att world war z va läskig. Såg den på bio och hade väldigt mycket roligt på fingrarna att pilla med :-P

    SvaraRadera